2010. március 8., hétfő

Ovis meghívó - 2010

Az ovinkban 20-án lesz a hagyományos tavaszköszöntő batyus bál. Mivel tavaly szeptember óta én vagyok a Szülői Szervezet elnöke, így az én feladatom lett a meghívók elkészítése. 15 darabot kellett csinálnom, így próbáltam valami nagyon egyszerűt összeütni, hogy a kisfiúnk és két lányunk mellett is meg tudjam csinálni. Nemrég megérkezett Londonból a Nellie Snellen Flower Punch set, amiben két különböző méretű viráglyukasztó és domborgató, egy ágacska és egy virágközép lyukasztó található. Nagyon szép dolgokat lehet velük alkotni, a meghívóhoz egy dupla virágot csináltam két ágacskával. Mivel tavaszköszöntő bálról van szó, a narancssárga, sárga, zöld színeket választottam. Ezután már csak az alapot kellet hozzá kitalálni. Egy Marianne Design-féle embossing sablont használtam, az EH 1843 jelűt. Végül megkrétáztam egy kicsit a megdomborgatott részeket. Így ez sikeredett belőle:
És a 15 darab együtt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése