2011. június 19., vasárnap

Dadus ajándéka

A harmadik képeslapos ajándékdoboz a dadusnéninek készült. Hármójuk közül ő kedveli a legegyszerűbb, legletisztultabb dolgokat. A meglevő papírjaim közül egy barnás-zöldes mintás papírt választottam, mert nagyon finom, egyszerű, de mégis gyönyörű virágos, éppen a dadusnénihez és az alkalomhoz illő! Hangyánál láttam ezt a gyönyörű lyukasztott hajtogatott virágot, itt most csak egy felet csináltam, így legyezőforma alakult ki belőle. Egyébként nehezebb volt leragasztani, mint a teljes kört!!! A közepébe Nellie Snellen viráglyukasztóval és domborgatóval készült virág került szaténszalag alappal. A belsejébe szintén egy virág került, valamit a másik oldalon JOY saroksablonnal alakítottam ki a domborgatást. Az áttetsző részre mind a három dobozkánál lamináló fóliát ragasztottam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése