2012. május 5., szombat

Babzsákfotel

Már nagyon régen kinéztem a babzsákot magamnak, és most Dóra születésnapjára el is készültem vele! Boltokban és a neten több helyen is nagyon drágán találtam (20-30ezer), ezért úgy döntöttem, hogy magam varrom meg! Találtam is egy szuper szabásmintát Megyeri Domonkos blogján. Mindent elovastam, amit csak a babzsákokról találtam, így oda jutottam, hogy minőségi alapanyagokból kell dolgoznom, ha tényleg tartós zsákot szeretnék. Elmentem beszerzőkörútra, és anyagi okok miatt végül a belső huzatnak molinót vettem (bár az angin jobb lett volna, de drágább is!) , a 4 méter került kb. 2000 Ft-ba. Külső huzatnál viszont nem akartam nagyon spórolni, mert három gyerkőc fogja nyúzni, így tényleg erősnek kell lennie. A boltban munkaruhavásznat javasoltak, így azt vettem, 1500-ért méterét. Így már 8ezernél jártam, és még nem volt hungarocellgyöngy. A 300 liter gyöngyöt a helyi Raab Karcher-ben vettük meg, kb. 8000 Ft volt. Bár egy fél zsák maradt, akkor is 6500Ft-ot számolhatunk a gyöngyökre! Így összesen 14500Ft anyagköltsége lett a zsáknak. Úgyhogy igazából nem értem azokat, akik 9-11ezer forintért árulják a neten a babzsákokat, hogy is éri meg nekik, vagy esetleg illegális módon jutnak hozzá az alapanyagokhoz?! De úgy gondolom megérte, Ármin már kiélvezte egy napig, de Dóra csak vasárnap kapja meg, akkor debütál a zsák! Minden varrást megerősítettem, majd a ráhagyást visszahajtva kétszer letűztem, biztos, ami biztos! Remélem tartós lesz! És most íme a képek:




2 megjegyzés:

  1. Andikám és Te beszélsz nekem az időről meg az energiáról :-)))))))) Nem semmi vagy,neked is jöhet bármi: papír,torta anyagok,üveg meg tudom is én ,hogy mik, mindenből csodát csinálsz!Őrült jó ez a babzsák,nagyon ügyes vagy,hogy meg tudtad varrni!Csak csodálni tudlak! :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon teszik!!!!!
    Minden elismerésem, hogy belevágtál - csúcs, hogy mi mindent meg tudsz varrni! :O)
    Megnéztem az inspiráló oldalt is. Lehet, hogy ránézésre egyszerű, de van vele munka nem is kevés. Dórának boldog szülinapot kívánok és sok-sok örömöt az ajándékhoz!

    VálaszTörlés