2012. május 11., péntek

Pelenkatorta kisfiúnak

Egy kedves, volt osztálytársamnál baba született. Egy másik kedves, volt osztálytársam pedig meg szerette volna lepni őt egy pelenkatortával. Itt jöttem én a képbe! A kérés egy kékes színű pelenkatorta volt, a többit mind rám bízták. Az elkészített tortát papírcsíkokkal körbevontam, majd ráragasztottam a szalagokat, masnikat, és az oldalára gomb közepű kis virágokat készítettem. A közepén elrejtve egy üveg pezsgő található. Egy szép idézet is került a tortára, szalaggal átkötve, amit alá is írtam, így kiderül majd Bea számára, hogy én voltam az elkövető! :-) Remélem elnyeri tetszését a torta, a Picurka pedig egészségben használja fel a pelusokat! (A plüss jegesmaci csak illusztráció, oda egy másik plüss kerül majd, ezért nem látható már a becsomagolt torta képén.)






3 megjegyzés:

  1. De jó lett! Mennyi pelenkát használtál fel hozzá?

    VálaszTörlés
  2. Szia! 2-es méretű pelenkából 90 darabot, és a tetejére még került 6 darab 3-as méretű is! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi! :o)
    Láttam ám az elsőáldozós meghívódat, írtam megjegyzést is. ;))

    VálaszTörlés