2014. február 8., szombat

Első igazi scrap albumom

A facebook-on láttam meg NőiCsizma (Edit) felhívását, melyben meghirdetett egy online tanfolyamot, ahol egy kisméretű (8,5cm x 15cm) scrap albumot lehet készíteni az Edit által összeállított és megküldött alapanyagokból, Edit instrukciói alapján. Az album címe fogott meg igazán: "10 dolog, amiért szeretlek". Bár Valentin-napot nem igazán tartunk itthon, gondoltam, hogy megcsinálom az albumot és majd házassági évfordulóra vagy szülinapra megkapja a kedves férjem. De aztán máshogy alakult...
Ezen a héten egy hosszan elhúzódó arcüreggyulladás miatt itthon kellett maradnom. Még szerencse, hogy bevállaltam ezt a tanfolyamot, mert valószínű, unatkoztam volna itthon. :-)
Már múlt héten leválogattam a képeket, és el is küldtem a helyi fényképészhez, aki keddre elő is hívta őket a megfelelő méretben. Így nekiláttam az albumnak délelőttönként, amikor a férjem dolgozott. Egész héten dugdostam előle a készülő albumot, volt, hogy majdnem le is buktam, mert hazaállított váratlanul. Ha hazajött, alig vártam, hogy újra elmenjen (pedig ez nagyon nem jellemző rám), hogy folytathassam az albumot. Péntek estére el is készültem vele, élveztem minden pillanatát, új technikákat próbáltam ki (tépkedtem a papírt és a dekortapaszt, Glossy-t használtam a csipiken (chipboard)) és egy fantasztikus, segítőkész csapat tagja lehettem, úgyhogy teljesen feldobva vártam haza kedves férjem péntek este.
Természetesen nem bírtam várni júniusig, még aznap este odaadtam neki az albumot! És a fogadtatás...
Hát nem volt semmi!!! Meghatódottság, öröm, könnyek, sok-sok köszönöm és szeretlek.
Úgyhogy mindenkit bíztatok, aki még nem készített ilyen jellegű albumot, hogy tegye meg, mert a hatás nem marad el!!! :-)
Nem is beszélek tovább, inkább mutatom a képeket:


 
  
  
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ha TE is szeretnél hasonló albumot készíteni (vagy szebbet) , akkor próbáld ki magad és jelentkezz NőiCsizmánál!

9 megjegyzés:

  1. De jó, hogy elkészítetted!
    Minden oldala szuper :) és olyan szépeket írtál, hogy engem is meghatott. Hát, én sem bírtam volna várni vele, ezt azonnal meg kell mutatni!
    Gratulálok az igazihoz - mindkét értelemben! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, Andrea! <3
    Örülök, hogy élvezted az albumkészítést és hogy a párodnak csodálatos ajándék lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! Ezt muszáj mindenkinek kipróbálni!!! :-)

      Törlés
  3. Imádom ezt az albumodat egyetértek Betkával :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Edit! :-) Szerencsére a férjem is imádja, vitte is mutogatni a munkahelyére! :-)

      Törlés
  4. nagyon ügyes vagy :) gratulálok hozzá :) tényleg élmény volt ez a tanfolyam, szerintem mindannyiunknak!

    VálaszTörlés
  5. büszke lehet a párod! elhiszem,hogy meghatódott nagyon jó lett! sokat tanutam belőle!! alig várom,hogy én is nekiálljak !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Barbara! Örülök, hogy tudtál tanulni tőlem! :-) Alig várom, hogy mutasd az elkészült albumot!

      Törlés