2011. szeptember 16., péntek

Pelenkatorta

Férjem kereszttestvérénél kisbaba született még júliusban. Sajnos a nyári felújítás, majd az azt követő iskolakezdési mizéria miatt, csak most jutottam oda, hogy elkészítsem nekik az ajándékot. Mivel már rég született a baba, így gondoltam, hogy ruhát már biztosan rengeteget kapott, ezért a pelenka mellett döntöttünk. De hogy mégse adjuk csak úgy oda, a saját zacskójában, egy pelenkatortát csináltam belőle. Volt ahol spirál alakban, és volt, ahol egyesével összegumizott pelenkákból raktam ki a tortát. Egy kis papír, néhány masni és virág, és már el is készült a mű! Kis tulajdonosa már használatba is vette, használja egészséggel!!!

Készítettem néhány képet a torta felépítése közben, hátha valakinek segítségére lesz a jövőben! A képek sötétségéért elnézést kérek, éjjel készültek! :-)

 
Ha rendelni szeretnél egy pelenkatortát, keress meg e-mailben! Vállalom bármilyen méretű, színű, díszítésű pelenkatorta elkészítését!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Köszi, hogy megosztod a folyamatot! Hasznát fogom venni, amikor néhány hónap múlva a barátainknál is aktuális lesz egy ilyen ajándék.

    VálaszTörlés
  2. Körülbelül mennyiből lehet kihozni egy ilyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha te csinálod, akkor a pelenkák, a bor és í díszítőelemek árából, ha én csinálom, akkor kb. 10ezer forint, de sok mindentől függ. Bővebben a rittinger@fibermail-en keresztül folytassuk! :-)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés