2015. november 18., szerda

Adventi naptár

 Volt már pár adventi naptárunk (2012, 2013-ban az előző évi volt, csak arany színű kartonra rögzítettem a WC-papír gurigákat, 2014), de nekem eddig ez tetszik a legjobban.
Vettem egy karácsonyi panelt az egyik internetes áruházban, a TEXTILBAZÁR-ban. A panelből kis csizmácskákat lehet kivágni. Szabtam hozzájuk hátlapot, összevarrtam őket, majd egy akasztót is varrtam rá, így készült el a 24 darab kis csizmácska, melyekbe mindenféle ötletes ajándékot rejtek majd.
Ilyen volt a megvásárolt panel:


És íme a megvarrt zsákocskák:



Még a rögzítés módját keresem, de már van egy-két ötletem! :-)

Ui.: Már meg is van a rögzítés is:




Egy parafatáblát bevontam kartonnal, majd zsinórt feszítettem rá négy sorban, és kis csipeszek felhasználásával rögzítettem a csizmiket.

2 megjegyzés: