2015. november 23., hétfő

Ajtókoszorú

Már nagyon régóta szemezek tömött, csak terméseket tartalmazó koszorúval, de az áruk eddig visszafogott.
Most viszont úgy döntöttem, hogy nekiállok saját magam. A KOSÁRBOLT-tól rendeltem terméseket (naturt, fehéret és havas összeállításokat), beszereztem jó pár ragasztórudat a kisebb méretű ragasztópisztolyba (végül 9 db-ot használtam el), hungarocell koszorúalapom volt itthon, így csak idő kérdése (jó sok idő) volt, mikor leszek kész.
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokáig tart felragasztani a terméseket, és azt sem, hogy ennyi termésre lesz szükségem. Így az adventi gyertyatartónkhoz már egy darab sem maradt, így rendelhetek újra. :-)

Összesen 9 kisebb méretű ragasztórudat és 6 (kisebb és nagyobb) zacsi termést használtam el. A teljes költségvetésem így kb. 2400Ft-nál állt meg, ha a hungarocell alapot nem számolom.

Szerintem megérte, nagyon szeretem a végeredményt:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése